Miss Q

2008-03-04
20:30:44

sug
Hejsan Hoppsan igen!


Nu har jag kommit hem från en extremt tråkig och jobbig dag i skolan och en skit kul rolig dag på dansen eftersom vi började med en ny korigrafi idag och jag hängde med jätte bra och de va grymt kul. Idag fick vi våra efterlängtade kläder från dansen, de va tryckt "the voice streetdance school" överallt nästan. Men de va fint. Bara att de va ett problem, tröjorna Johanna beställde åt oss va svin stora, jag badade i dem. Eftersom hon beställde Large. Byxorna va jätte bra, för de är skönare när dem är lite stora, men tröjorna var för stora. Ett sumo skulle kunna ha dem lixom. Aja vi får se om de går att byta dem! Skivan vi fick med musiken på, va skit bra - hehe!

Saknar min Pernilla och alla andra från Lofsdalen, vill verkligen tillbaka eller iallafall vara med er! Var så underbart, mådde bra med er. Hatar att vara i skolan, jag mår inge bra där. Bara så ni vet de! Med er mår jag bra! <33


Mathias och Johanna betyder obeskrivligt, så ni vet! Love you =)

Puss på er, ha de bäst!

Kommentar:

ÄLSKAR DIG MED HUN

2008-03-05 @ 16:38:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: