Miss Q

2008-03-16
17:16:19

Solat
Igår blev de Pizza till middag som sagt, och sen blev de Melodifestivalen.
Björn Gustavsson är så gullig, hihi! Och sjukt rolig, men inte så jätte igår.. Menmen! Hejade på Sanna, hon va bäst! Dåligt att Charlotte Pirelli vann, för hon va sämst och de va låten oxå!

Jag somnade i soffan efter Melodifestivalen, så sjukt trött. Orkade inte hålla ögonen uppe, men ida tvingade mig sen när vi skulle sova. Suck!

Vaknade halv 12, sjönt! Gick ner och åt frukost, solade lite vid balkongen i Pias säng, sjukt skönt. Sen gick vi och klädde på oss så. Alicia (Jossan från Andra Avenyn) och Linda (kompis) skulle komma förbi och fika med oss, för dem va ju i Stockholm nu.
Vi fikade och pratade en del, mysigt! Dem bjöd på brownie och glass, de va gott!

Sen när dem gått, kom mams och paps och hämtade mig. Ida testade min balklänning och bestämde sig att den ska hon ha, stolt* Hihi!

Nu sitter jag här och har precis ätit mat, så nu är jag mätt! Ska duscha, sen ska jag träffa bror min som är och hälsar på från dalarna =)

Hej så länge!

Kommentarer:
#1: Oscar

jag fattar varför hon ville ha kläningen, den va ju jätte fin!

2008-03-16 @ 18:55:29
#2: Frajda

Heh, tack! =)

2008-03-16 @ 19:13:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: