Miss Q

2008-03-13
19:22:06

Sola
Idag hade vi byggdag, murade. De va sådär. Kan berätta en taskig sak som hände idag iallafall..
Victor satt och kastade bruk (är som sand gegga med kalk i) på mig, och jag började kasta tillbaka. Han kastade massor, då tog jag upp en stor klump och han sa "kastar du den på mig får du hela hinken över dig" jag gick ett steg fram och tröck upp de i ansiktet på honom för att kolla vad som hände. Och de ksulle jag då inte gjort kan jag säga. För han tog ungefär lika mycket och sprang efter mig in i tjejernas omklädningsrum och satt och väntade utanför tjejernastoa en kvart på att jag skulle komma ut. Och Pontus som satt i klassrummet ovanför verkstan såg ju allting och han sprang ner och hjälpte VICTOR :O taskigt, de va faktiskt jag som behövde hjälp eftersom jag bara gav igen, och han började. Men efter ett tag tröttnade jag på att sitta på toan och gick ut. Victor springer fram och Pontus sliter tag i mig. Victor trycker upp bruket i ansiktet på mig. Som tur var blundade jag eftersom de inte är bra för ögonen. Men korkad som jag är skrek jag "Victor jag hatar dig" Och fick massa i munnen, smakade ungefär som gift. Och Pontus skrattade bara, skri kul du. Ni ska få igen en vacker dag.. åh fyfan! ;)

När jag slutade väntade jag på Pontus. När han slutat åkte han hem och lämnade moppen, och kom sedan till mig som väntade vid stationen. Men innan jag gick dit, stod jag och kollade på Sebbe och Jonas som bytte om, sexigt ;) haha..
Jonas tog min handväska och gick, jag fick såklart springa efter och ta tillbaka den och sedan springa till bussen. Skulle ju till stationen och ta ut pengar innan jag skulle möta Pontus igen.

Pontus kom och vi åkte iväg med buss 178 mot Mörby. Vi skulle till Komethallen och sola, (Victor och Pontus är lite små bögiga jag vet, haha) Där fick vi vänta på Victor i ungefär en kvart. Men de va trevligt :D

Sen gick vi in och solade, jag blev skiiiit röd i ansiktet, pontus blev oxå lite röd. Och Victor som precis varit i Thailand den bögen vart ju lite brunare en brunast.. SUCK!

Efter de hade jag otur på min sida som vanligt, tåget var ungefär en kvart försenat. Fick stå där och vänta, precis som jag sa till Pontus innan, "Nej nu kommer jag få vänta på stationen en halvtimma" och de kan jag säga att jag fick oxå. Han hade tur, hans buss kom precis när vi gick ut på vägen från Komethallen..

Aja, nu sitter jag här och har precis duschat. Ska snart packa för imorgon blir de ÄLTA!!!! =D WEEEEIIII!

TJOLLAHOPP <33333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: