Miss Q

2008-03-03
11:02:56

Sjuk
Idag ringde min klocka kvart över 6 och jag stängde av den och tänkte gå upp och duscha. Men jag var ju såå trött så jag somnade om igen. Suck! Mamma kom in och väckte mig halv 8, och jag bärjade ju skolan 8. Jag gick upp och duschade. Kom fram till att jag skulle vara hemma eftersom jag har så ont i halsen. Och så blev de, jag la mig i soffan och sov, och som vanligt ringer johanna och väcker mig och tycker jag ska komma till skolan ändå. Men icke sa nicke, jag orkar inte idag. Kommer imorgon, för då är de dans oxå :D

Just nu sitter jag och äter fil och flingor och snart blir de ÄPPLE :D - Snackar med Oscar och kollar på barnprogram på NIkelodeon ;)

Idag blir de nog bara vara hemma, ta de lugnt och läsa min bok som jag har 70 sidor kvar på och ska ha läst klart de och skrivit en bokresention innan imorgon. Menmen, den får bli lite sen ;) Orkar inte fixa allt nu...


IMORGON ÄR DE DANS :D

Längtar redan tillbaka till Lofsdalen, va sååååå underbart!

Puss på er ;)  <333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: