Miss Q

2008-03-17
19:05:42

Monster
Idag har jag som sagt varit i skolan. Kommit på att jag troligtvis har magkatarr och om jag inte sköter de kan de leda till magsår, sköter jag inte de dör jag. Så nu måste jag skärpa mig när de gäller maten och stressen. Inte stressa och inte hoppa över maten ibland och så.. Svårt men ska försöka.

Skolan va inte direkt nåt vidare, Malin va magsjuk. Blev bara irriterad på min klass för dem är så störda ibland. Så jag gick till Victor och skulle hjälpa honom, men de blev bara förstört kom jag fram till sen. Men kul hade jag, hihi!
Victor kallade mig "monster" för att jag roade mig själv genom att förstöra för honom, och jag kan säga att jag satt och asgarva.. Jag vart på flum humör ;)

När jag slutat åkte jag och Matte till centrum, gick runt där i en timma för att vänta på Tommy. Sen åkte jag hem, prata med pappa, åt gröt och la mig i soffan och kolla på OC. Men jag somnade efter halva och sov till middagen. Nu har jag precis duschat. Ska sitta här en lite stund. Sen ska jag städa mitt rum för städerskan kommer på onsdag och jag ska till Pilla imorgon så jag kan ju inte göra de imorgon. Och sen ska jag plugga till provet imorgon och de på onsdag. Bajs va de kommer gå dåligt! Sen ska jag sova igen..

Hoppas ni haft en bra dag, =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: