Miss Q

2008-03-07
19:42:22

Gullegris
Idag har jag varit i skolan, började med gymnastik - ägde dem alla på badminton :D Jag mot Markos och Robin, vem vann - vem vann?! :D JAG!!! HAHA =)  - Sen hade vi lunch de var raggmunk, och jag, niclas och pp undrar varför de heter raggmunk - de ser ju inte precis ut som en munk?! Och de är inget ragg direkt heller. haha hm....

Efter lunchrasten som va hyfsat seg förutom att jag , martin och sebbe (som prata med emelie , sin flickvän mest) satt i killarnas omklädningsrum och snackade tills vi kom på att vi var sena till svenskan. Vi lyssnade på en talbok - den är tråkig! Sen skulle vi beskriva en person och jag beskriver min älskling Pernilla =) MIn lärare tycker du har fint namn, och de gör jag med. Men dem i min klass är så dumma så dem sitter och frågar vad de är för namn och försöker uttala de men dem kan inte. HAHA SUG ER SJÄLVA!

Just nu sitter jag hemma hos JOhannas pappa och skriver här eftersom hon lämnade mig och skulle hämta Mathias, han är för seg för att gå. Haha förstår honom de är mörkt och en mil att gå MINST! haha. =)
Johanna åt middag hos oss, va inge gått men.. funkade väl om man hade varit hungrig. Jag åt så mycket typ 2 timmar innan för jag hade precis ätit när johanna kom och sen när hon kom va hon oxå hungrig och ville inte äta själv så jag fick äta igen =P - Åt gröt och 4 mackor, hihi, mumsigt =D

Snart ska vi ut, ut och parta och ha de mysigt med alla andra kompisar man inte träffat på år och dar. Tex Mutze, Alex, kanske Ida och Amanda, Jacob, Brattan, och massa mer. Och sen på tolvslaget ska vi SKRIKA och SJUNGA eftersom MATHIAS BLIR 18ÅR =) - Min lilla gullegris blir 18, snyft.. han blir vuxen. För bara några veckor sen va han ju 15 och jag 13 känns de som.. HAHA! =)


GRATTIS PÅ DIG MATHIAS - MIN GULLEGRIS ;)
image6


Kommentarer:

Tack så mycket älskling!
Jag längtar också,verkligen!!

Grattis Mathias!

Älskardejfriidis!

2008-03-09 @ 10:20:47

Varsågod sötnos, =) - Jag håller på dö av längtan ;) hih...

Han hälsar tack :)

JagälskardigoxåPilla!

2008-03-09 @ 16:51:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: