Miss Q

2008-03-12
16:50:16

föreläsning

Idag har de varit ganska slött. Satt på en skit tråkig föreläsning en timma och lyssnade på en 90 årig gubbe som snacka om miljön. Höll på dö av tråkighet. Sen hade vi estet lektion och kom fram till att fslurödfärg va gjort av falukorv tydligen.Hade rast 100 år och Pontus låsta ut mig, taskigt =P

Väntade på Alex hunda år så vi missade bussen. Men de kom en till, den tog vi. Och jag kan ju söga att vi fick SPRINGA till tåget sen. Svensson sprang i 180 förbi mig. Och jag ramlade i rulltrappan, men vi hann och de gick bra. Sen fick vi vänta 8 minuter på tunnelbanan hem till Malin.

Just nu sitter jag, Malin, Svensson, Jens och Lulle hemma hos Malin och ska baka kladdkaka, sjunga singstar och kolla på Beck. Alex kommer oxå snart. Ska bli trevligt.
Ska sova här oxå, men nu ska jag vara social :D

Hej så länge =D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: