Miss Q

2008-03-11
19:42:51

Drömma går ju.
Hade en hyfsad dag idag. Skön morgon, skjuts till skolan. Tråkiga lektioner, men gjorde dem hyfsat roliga. Lunchen gjorde jag illa tummen på, jag och sebbe kom fram till att jag kanske har en spricka i foten.

Dansen sög verkligen, för vi hade inte våran schnygga hederliga lärare utan en annan mupp, engelsman som inte visste varför han va där, vem han ersatte, vad vi gjort innan och så. De va as tråkigt, för han körde sin dans och den va inge kul. Menmen.. jag tröck precis i mig massa mat. Ska snart duscha, strecha och göra situps eftersom jag drömmer om en fin mage till sommaren, vilket jag ALDRIG kommer få. menmen...

Hoppas ni hade de bättre eller liknande. <3

Kommentarer:
#1: Oscar

det är bra att du tar initsiativet att göra situps iaf! ;P

2008-03-12 @ 16:52:35
#2: Frajda

Jag vet, visst är jag väl duktig. Om 18 timmar ska du och jag träna.. haha :)

2008-03-13 @ 21:33:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: