Miss Q

2008-03-18
22:28:42

Catwalk
Idag har jag varit i skolan, hände inget speciellt förutom att vi hade prov, de gick ganska bra. Efter skolan åkte jag och Johanna till stan och åt donken, shoppade lite - blev ett par jeans. Sen ville hon hem, och de va 3 timmar kvar tills catwalken för Pilla började så jag tog en sväng förbi Ida. Mysigt! Vi pratade, lyssna musik och åt macka, haha!

Vid halv 7 gick vi till tunnelbanan och jag åkte till Slussen där jag fick vänta 20 minuter i kylan på bussen, sen åkte jag till "dieselverkstaden" där catwalken skulle hålla hus. Mötte Pillas pappa Janne och vi gick in.

Pernilla va skit schnygg! Alla andra va oxå fina, men hon va finast! Hon är min schnygging! <33

Trevligt Trevligt, - nu sitter jag hos Pilla och ska snart sova hoppar jag, kommer vara död imorgon annars :P Timmas restid till skolan imorgon då.. haha kul! Tur att de finns musik!

image7

Kommentar:

Tack älskling, du är också skit schnygg! :)

2008-03-23 @ 19:40:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: