Miss Q

2008-03-15
11:24:46

buse
Igår föresten va väldigt trevligt, ungefär som jag hade tänkt mig. Bara att jag ville ju träffa Erik & Teo, men dem vill inte träffa mig så sug dem! Men vi åkte till deras skola stavan efter vi ätit och kolla på någon rockkväll. Sen spraaaaang vi till bussen och åkte kanske 100 meter, och sen gick vi tillbaka till Stavan. Då såg vi att gympasalen va öppen så vi gick in. Och där satt vi tills vi hörde att de satt andra där inne. Vi kolla vilka de va, och vips där satt Teo och många mer... Vi gick ut därifrån och på vägen ut halkade jag, ops! Vi började as garva och sprang ut.
Sedan gick vi hemåt, och på väg hem hittade vi en lekpark som såg jätte rolig ut, vi sprang dit och började gunga, sen lekte vi i hinderbanan och på någon skum gunga. Men kul va de =D

Sedan kollade vi bussen och den kom om 3 minuter, vi väntade...
Tog bussen hem och satte oss och kollade på 1408. När den va slut gick Viktor och Oscar hem. Jag och Pernilla satte oss vid datan och lekte med bilder, trevligt trevligt =)


Nu är de morgon och vi har precis ätit frukost. Pilla och Jag la oss halv 4 igår. Vaknade kvart över tio utav att Pilla tar kort på mig - din buse! Snart ska jag, Pilla, Pillas mor&far åka och kolla på moppe till Pilla en snabbis. Sen ska vi väl hem igen och då ska vi leka med Oscar och Viktor igen.
Senare idag ska Pilla på tjejmiddag hos en kompis och jag ska träffa Ida i stan och shoppa =) Trevligt Trevligt.
Hoppas på att vi ska kolla på Melodifestivalen ikväll oxå , måste ju bara se björn gustavsson =D Han är ju me sistan gången förfan!

Kommentarer:
#1: Oscar

fet kul vi hade,
viktor å pilla blev ju rädda när vi kolla på 1408 oxå,fy va dom skrek:P
teo å erik va liite små tråkiga.
Hoppas du hittar nåra bra skor när du ska shoppa:D

2008-03-15 @ 12:04:17
#2: Frajda

Ja, jag märkte de ja :P heh!
Skoja inte, ville ju träffa dem oxå =/
Nej, hitta ett par jeans men blev utskickad så de bilr i veckan istället :)

2008-03-16 @ 18:36:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: