Miss Q

2008-03-09
17:08:04

Bio
Igår var jag på bio först med Mamma, Pia och Ida för att fira mamma som fyllde år för ett halvår sen, bättre sent än aldrig =) Först när vi kom till stan gick vi och åt mat, kungshallen. Åt på någon konstig pyttirana kök och bar restaurang tror jag den heter.. åt nachos och vitlöksbröd.. hm! Sen gick vi och hämtade ut biljetterna och köpte oss lite godis, sen gick vi in och kollade på den lilla bion =)

De blev Iskariot, handlade om Adam som fastnat i en knarkaffär och blir rånad på 4,6 miljoner, och ber sedan om hjälp för han har 3 dagar på sig att hitta de. Han ber sin bror om hjälp som INTE vill hjälpa, men gör de ändå. Och medans dem försöker få tillbaka knarket för 4,6 miljoner eller få fram 4,6 miljoner kontant händer de massa saker.
Jag tycker filmen va bra, lite hemsk bara men den va bra. Den va lite hemsk, men bra. Eftersom det där händer ju på riktigt.

När filmen var slut gick vi lite i affärer, måste hitta ett par skor att dansa i. Men hittade tyvärr inga. Men jag får leta vidare. Klockan halv 6 var vi hemma i bålsta igen, hämtade upp malin på vägen och åkte hem. Mamma och pappa skulle iväg på middag, så jag och malin tänkte.. då går vi till Sibylla och äter. Precis när vi kommer in ser jag min gamla vän Evelina som står och beställer mat. Hon fyllde ju år såklart. Grattade henne, pratade lite. Och precis när jag och malin tänker beställa ringer de... Johan, han vill att vi ska åka till kista, gå på bio och äta middag. De gjorde vi, hade ju ingenting bättre för oss så.

Vi åkte till kista, valde ut film och beställde biljetter. Sen gick vi ner och valde mat, blev Kebab för mig och malin och nån annan skum mat för Johan. Haha som sagt hade jag och malin tjockis helg idag, och de ska jag nu träna bort. Annars kommer jag ha ååååångest! - Vilket jag redan har då. Menmen, sen gick vi och letade skor igen. Hitta inge denna gång heller. Så jag gick in på JC och hittade en tröja jag ville ha, men kunde inte välja vilken färg eller storlek, beror ju på hur man vill ha den. Så Pernilla får hjälpa mig på lördag, när vi ska shoppa!

Bion började 21.40, tråkig väntan efter klockan 21.00 eftersom affärerna stänger då. Men de gick. Rambo blev de denna gång. Den va bra, men de va för mycket pang pang och blod. Men den funkade att se på, gick ju trotsallt med en kille och han valde ju filmen. Och ja, de dög =)


När vi kom hem blev de ännu mer film, och så blev de lite chips och ostbågar och såklart COCA COLA - livets dryck! =)  Och film för mig betyder ju sova, och såklart somnade jag, Malin fick damp och stängde filmen. Och satt och stirra på mig, jag vaknade. Haha! Jag låg ju så bekvämt och jag va ju så trött att jag somnade, förlåt! Nästa gång ska jag sitta obekvämt så jag inte somnar ;)


Aja, hade en bra helg och nästa helg och 3 helger fram kommer bli UNDERBARA!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: