Miss Q

2008-06-01
17:11:43

"Värsta" marknaden,

Hejhopp!
Nu sitter man här igen, just nu sitter jag och väntar på att Woffe och Amanda ska komma tillbaka från Amanda med crossen. Dem skulle hämta lite saker Amanda glömde när hon kom hit.

I helgen har jag varit med Woffe, tagit det lugnt, varit på "värsta" marknaden och köpte coola klistermärken vi ska ha på hojarna, jag köpte "Fat people are hard to kidnap" och "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" - alla säger att jag aldrig tänker innan så ;) , sen fick jag tre små ankor som de stod Knatte, Fnatte, Blatte under och "Stop aids" - en man sätter på en kvnna i röven, av woffe. Sen grillade, bastade och badade vi  =) Skit mysigt, älskar helgerna nu för tiden med min lilla älskling , hehe! <3

Nästa helg är de bröllop, =) jag ska jobba, stå i baren och servera drinkar till fyllon , heh =D
Mysigt och roligt ska de bli iallafall =)

JAG BLIR LEDSEN, ALDRIG NÅGON SOM KOMMENTERAR LÄNGRE - därför jag nästan aldrig skriver / kollar bloggen.

Tjingeling, orkar inte skriva mer. Ska ut och sola tills dem kommer nu.. <3


Kommentar:

svar :

hahah , förlåt (a) hha. men vi ses på fredag ;)

jag kommer ut på¨lördag . och så kanske anna hanna och ellen kommer på söndan eller måndan så vi kanske skulle kunan träffas ett tag någon av dom dagarna? :)

2008-06-05 @ 16:47:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: