Miss Q

2008-12-16
20:49:37

Gjorde älskling till mig! <33

 Älskling


Jag är din skyddsängel.
Du är min sktddsängel <3
Jag föddes för att göra ditt liv bra, Finnas för dig.

Lag ska lysa upp dit liv och hjälpa dig att göra ditt liv till det bästa,

Vad du än väljer så ska jag vara gatlyktan som lyser upp din väg,

Så inget händer min anledning till att leva.

Du är flickan i mitt liv,

Varje natt drömmer jag om dig.

Hur du och jag sitter tillsammans,

Du är Eva och jag är Adam,

Universum är baserat på ditt och mitt liv,

Enbart du och jag.

Du äger mitt hjärta, du är mitt hjärta!
Jag skulle kunna ägna resten av mitt liv åt att bara stirra på dig,

Jag behöver dig,

Utan dig slocknar lågan i mitt hjärta,

När jag inte hör ditt hjärta är du för långt ifrån mig,

Den rödaste rosen i världen är inte ens lika röd som min

Kärlek till dig.

Rosor är röda och det är kärlek med <3
Varje bråk vi har haft,

Har gjort min livs låga starkare för dig,

Ditt hjärta är mitt hem,

Varmt, mysigt,

Och jag trivs där från morgon till kväll.

Vi klara det här tillsammans älskling!
Jag älskar dig! <3


Kommentarer:
#1: sara

snygg

2010-12-16 @ 12:57:20
#2: michael

nice

2011-06-01 @ 13:16:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: