Miss Q

2008-04-14
22:15:42

Uppsala

Idag vaknade jag upp hos Woffe, vi vaknade nästan en timma sent. Men de gick bra ändå. Vi kom till skolan i tid. Jag höll på somna i skolan när jag kom dit, la mig på mitt golv jag ska kakla och höll på somna. Hampus mobbade mig för de.. snyft!

Efter tråkiga skolan åkte jag till bålsta och mötte Woffe, Jocke, Jacquie och Micke. Tåget va 10 minuter sent så dem fick vänta på mig. Sen åkte vi till Uppsala, och handlade lite grejor, kollade på grejsor och åt (mycket kan jag säga, haha!) Efter att vi varit i Uppsala i ungefär 3½ timma åkte vi till Bålsta och hämtade Peggy. Sen åkte vi och handlade mat och åkte hem.

Nu sitter jag och Woffe hemma hos mig och ska snart sova. Tog moppen hem och de va svin kallt. Höll på !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: