Miss Q

2008-04-02
09:22:51

sovmorgon :'/
Idag vaknade jag klockan 8 och ville inte gå upp eftersom jag har sovmorgon och börjar 12. Så jag skulle gå upp kvart i 10. Men nej, jag ska upp halv 9 =/ Gick upp och åt frukost, och nu sitter jag här. Ska tanka på min kära mobil som varit på lagning och kommit tillbaka nu <3 Sen ska jag fixa mig, och om jag hinner ska jag plocka upp mina kläder från mitt golv, ser förjävligt ut. Och vill inte ha spindlar här inne som mamma säger att jag kommer få =O

Ikväll blir de stallet med min söta Mimmi, ska bli så kul eftersom jag inte varit där på 2 veckor, har bara ridit kamel sen sist och de var SKIT KUL! (rekomenderar de)

Igår var jag och Johanna och dansade, de gick bra. Va kul, och vi håller på med en 6 minuters lång koregrafi. De är en mellan koredgari. Såhär är de..
Nybörjar, fortsättning, mellan och proffs koregrafi. Och vi är en nybörjargrupp som gör en mellankoregrafi snacka duktiga vi är då ;) Hih.

Ha en bra dag! <3

Kommentarer:
#1: MUTZE !

De var skönt att rida kamel för du tryckte upp ena Puckeln i stjärten va ;) ? :O

2008-04-03 @ 20:16:42
#2: Frajda

Haha, ja precis. Du kom på mig ;D

2008-04-04 @ 06:50:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: