Miss Q

2008-04-09
23:21:17

Sötnos!
Åh, nu sitter jag här fortfarande. Klockan är 23.16 och jag sover inte än. Otroligt eftersom jag inte sov så mycket i natt och jag brukar sova ungefär vid halv 10.
Men de är nog för att en liten pojke underhåller mig och inte vill att jag ska sova än.. Men de gör ingenting, jag kan sova imorgon. Då vi inte har nåt internet eftersom mamma och pappa idioter som dem är ska lämna tillbaka vårat modem =/ Skumt!

Imorgon blir de tråkig skola, sen hem och ta de lugnt. Kolla lite på tv, sova. Och på fredag smäller de, då blir de en underbar helg på länge! Woffe, Jag, Johanna och Mathias ska vara hemma hos Johanna för hon är barnvakt till ungarna och då ska vi sjunga singstar, röka vattenpipa och bara mysa. Lördag ska vi vara barnvakt till Woffes grymt söta lillasyster Jaquie och så blir de kanske lite cross oxå. Och sen tillbaka till Johanna på kvällen och göra samma sak då.. MYSIGT MYSIGT! LÄNGTAR ;)

Puss på er, ha en bra helg eftersom jag inte skriver mer nu förnst vi fått vårt nya modem när de nu blir.. ='/ <33

Kommentarer:
#1: woffe :) <3

du e min lilla sötnos du me HJÄÄÄRTAN!!!
ja e väl inte liten? :( ;D längtar som faaaan till fredag!!!! får gå och lägga sig tidig påtorsdag så blir dsnabbare fredag :D :D HJÄÄÄÄRTAN!!!

2008-04-10 @ 11:55:24
#2: Frajda <3

Hih, aah =)
Nej, de är du inte. Men de låter gulligt att säga liten =) - Jag längtar oxå till fredag, jätte mycket. Och därför ska jag snart lägga mig.. Så de blir snabbt fredag. =) HJÄRTAN!!!

2008-04-10 @ 20:14:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: