Miss Q

2008-04-28
20:54:40

sjukt lycklig!
Idag har jag inte varit i skolan, mådde inte så bra när jag vaknade. Så jag fortsatte sova, skit skönt!
När klockan hunnit bli halv 10 kommer Woffe och knackar på dörren. Han kom in och väckte mig som låg i min skönhetssömn. Medans jag låg i sängen och försökte vakna så satte han sig vid datan.
Vi gick upp och åt frukost, sen gick vi och kollade på en film "Flightplan" den är bra.

Efter att vi ätit lunch så kom Micke och Jocke och hälsade på. Vi skulle till Uppsala och hämta hunden som legat på sjukhus, men fick komma hem idag. Han blev överlycklig att de oss.



Jag vill bara säga att jag älskar dig obeskrivligt jävla mycket älskling. Och jag är sjukt lycklig med dig, vill aldrig förlora dig! <333

image14

Kommentar:
#1: Frajda

Tydligen så har jag ju det nu, har fortfarande inte insett det.. :/ <33

2009-02-08 @ 21:33:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: