Miss Q

2008-04-29
18:13:35

nationella - valborg
Idag hade vi nationellt prov i engelska, hör-läsförståelse, de gick inte alls bra. Usch nej! Gick åt helvete.
Efter nationella gick jag hem, för jag va så jävla trött, snurrig och hade magknip. Direkt när jag kom hem somnade jag, min farbror kom sedan och väckte mig, då fikade vi lite, jag mamma, pappa och min farbror. Sedan gick jag och lade mig och sov igen. När jag vaknade sen skulle jag och mamma iväg och handla mat och dyligt =)

Just nu sitter jag här och väntar på maten.

Ingen dans för mig idag, måste plugga till provet jag har imorgon.. suck!


Valborg imorgon, blir rida mellan 8 och 9 först. Sen hem, duscha och fixa mig, sen ska jag och woffe ner till brasan här i bålsta en stund, sen åker vi vidare hem till honom och är på Sånka ett tag.
De blir väl basta, kolla film och ta de lugnt senare på kvällen..

Resten av långhelgen vet vi inte riktigt vad som händer än, men de märker vi =)

Ha en bra långhelg och en underbar valborg! <3

Kommentarer:
#1: pernillalala

desamma sötnos, ha det så bra!(L)

2008-04-29 @ 21:27:03

Tack gumman =) De behöver jag just nu.. Har så jävla ont efter vurpan går.. xD

2008-05-06 @ 09:55:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: