Miss Q

2008-04-17
20:12:13

Nationella, shoppning, hål i halsen, helgen <3
Tjollahopp!

Då var det en ny härlig dag att skriva om. Idag har vi haft Nationellt prov i skolan. Gick sådär, gjorde världens tabbe. Istället för att skriva cooked dinner skrev jag cocked dinner.. fick hjärnsläpp och de kändes fel med cooked.. Tror inte jag får så jätte bra på de, men förhoppningsvis iallafall ett G.
Kan ju alltid bli som på matteprovet i fredags. Stressade mig igenom de, för jag skulle träffa Woffe, Johanna skulle ringa och Matte stod utanför klassrummet och lekte, mobba mig och kolla på klockan hela tiden. Vart skit stressad, så jag satt och väntade på resultatet IG i tisdags, när jag fick ett VG+ och skrek åt min lärare och fråga om han skämtade med mig, vart så chockad. Men han skämtade ju som tur va inte, så jag fick ett VG+. Känner mig grymt duktig aså =)

Menmen, nog om de... Idag efter skolan och en skit tråkig föreläsning som jag höll på somna på, satt och röck och mina ögon gick i kors och ville INTE vara öppna, åkte jag och Johanna in till stan, skulle köpa någonting till Mathias för han fyllt år, Woffe som fyller år och på tåget in kom jag på att Johanna oxå precis fyllt år och jag glömt köpa till henne. Johanna fick en klänning, Matte ett ... Och Woffe ... och ska köpa en sak till imorgon med honom som han själv får välja =) Till mig själv köpte jag en ljusgrön och en ljusblå BH, ett skit coolt linne (har lika dant vitt redan, haha!). Efter de gick jag, Johanna och hennes syster Madde till donken och skulle äta. Då satt de en tant mitt emot mig med ett hål i halsen och hosta, harkla sig och höll för hålet med papper hela tiden, jag höll på! Så äckligt!!

Imorgon blir de åka till stan med älskling, äta, köpa present till honom och sen vidare till Pernilla, sen blir de återträff från Lofsdalen. Sen mot kvällen inte allt för sent bara, ska vi åka hem till mig och kolla film och sova. Lördag morgon blir de hem till honom, köra cross, ta de lugnt. Mimmi och Jocke kommer troligtvis ut. Mys! =)

Hoppas ni hade en bra dag, och hoppas ni får en underbar helg! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: