Miss Q

2008-04-15
19:33:51

Min "underbara" dag!

Jag har precis kommit hem från dansen, de gick bra idag. Vi hade inte gamla vanliga Jonas utan en annan Jonas. Men de var kul ändå.
När jag kom hem va jag jätte hungrig, inte ätit nåt idag. Så jag åt mucho ;D haha svullo!

Nu sitter jag här och ska precis hoppa in i duschen, sen blir de Andra Avenyn och läsa min bok, sen sova.

Skolan idag sög apa. Mer än vanligt, verkligen!
Blir arg på allt och alla för minsta lilla och jag orkar ingenting just nu... Suck!


Kommentarer:

Du sa ju till mig att du ätit fil och flingor på morgonen och hur mycket som helst till lunch och så hade jag gjort en dubbelmacka till dig som du åt innan dansen =O?!

Jaja, tänkte bara...

2008-04-15 @ 21:23:26
#2: Frajda <3

Okej, ja du gjorde en dubbelmacka. Och jag åt på lunchen vid 11. Och lite fil och flingor till frukost. So.. Kom hem 7 på kvällen, och har tränat. Då håller man sig inte så jävla länge.

2008-04-16 @ 21:13:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: