Miss Q

2008-04-09
19:34:31

Ledig dag, mys!
Idag var vi lediga från skolan bara för att lärarna skulle på kurs. De betydde att jag och Johanna efter dansen åkte till Mathias och Woffe. Men vi hittade inte Mathias först så vi åkte upp till Woffe och prata med honom och hans pappa Micke. Sen efter kanske en halvtimma skulle Johanna ner till Mathias och lösa hennes och Mathias bråk så hon gick. Jag stannade kvar hos Woffe. Men han skulle duscha så jag satt och pratade med hans pappa tills vi undrade vad de blev av honom för han kom alrig tillbaka. Då satt han inne och kollade tv den grisen.
När jag kom in såg jag att han hade en skit snygg ny tröja på sig och sen bad jag om att få se hans andra nya saker han köpt så vi gick upp till hans rum och han visade. Sen satt vi där och pratade en stund tills Johanna bad oss komma och möta henne, så vi gick. De gick tydligen inte så bra för dem den här gången. Så vi gick tillbaka till Woffe och kollade på film, jag somnade som vanligt. Men vaknade efter en stund av att Mathias skickade sms till mig och de vibrerade fan i handen på mig eftersom jag hade en sån sms signal. Och han frågade vad vi gjorde och sa att han saknade johanna. Men johanna va arg så hon ville inte ner dit. Men vi snackade med honom under hela kvällen till 4 då jag somnade. Johanna och Woffe låg och snackade en stund till.

Jag vaknade tidigt imorse ungefär sådär vid 8, då väckte jag Johanna och Woffe, vi satte på tvn och låg och pratade. Efter kanske 10 minuter somnar johanna igen. Jag och Woffe fortsatte kolla tv och prata lite =)
Johanna vaknade igen vid ungefär 11 då gick hon ner till Mathias och skulle prata igen. Denna gång gick de bättre och allt va löst =D Jag och Woffe vart lättade och reste på våra feta arslen och gick (åkte cross, ingen orkade gå) ner till Mathias och umgicks med dem istället. Vi hamnade inne i Mathias lilla stuga framför en film, skit mys! Sen hade vi alla 4 brottning i Mathias säng. Men mathias tröttnade efter ett tag och satte på musik och städade.. WOW! =D
Jag höll på somna där i sängen. Johanna tröttnade på att ligga där och halvsova så hon gick in i stora huset. Woffe låg och halvsov intill mig. Men vi gick snabbt efter johanna och mathias kom oxå. Där inne hamnade vi oxå framför tvn. Där vart de Simpsons..

Nu har jag precis kommit hem, för alla skulle äta och mamma och pappa satt och väntade här hemma på mig. Menmen, ses ju i helgen <33

Kommentarer:
#1: woffe :) <3

va gulligt :D
den där filmen va rätt bra! :D
längtar till helgen för d e de partaj hos johanna (men en liten me tanke på max o saga):D
vi ska ha d så mysigt me övernattning o så :D

2008-04-09 @ 20:41:26
#2: woffe :) <3

f*n kommer inte hjärtan me när man skriver?!
irriterande..... :D
puss o kram!

2008-04-09 @ 20:43:34
#3: Frajda <3

Ja, de va den faktiskt, hih! Och mysigt va de oxå ;)
Ja, ska bli myspys.. Och skoj!

Hm, skumt. Mina kommer me ;)

2008-04-09 @ 20:48:39
#4: Frajda <3

Eller inte ='/

2008-04-09 @ 20:48:58

haha ja ;)

okeej . ja faktiskt!

mys mys! :D

2008-04-09 @ 22:13:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: