Miss Q

2008-04-22
10:12:36

Helgen, kaos, woffe år!

Det var ett tag sen jag skrev nu.. Men de ska de bli ändring på nu. Jag ska börja skriva oftare igen. Men nu till vad jag gjort senaste tiden..

Helgen va mysig, fredag var jag och Woffe hos Pernilla och Viktor, va återträff från Lofsdalen. Sen åkte vi hem ungefär vid halv 11. Va hemma 12, då la vi oss och kollade på The Ring 2. Lördag morgon gick vi upp tidigt och åt frukost, åkte hem till honom och körde cross. Jag fick ta 85an och han tog 250n, och så åkte vi ner till lilla sandtaget och körde. Vi åkte några varv runt lugnt, innan vi kunde gasa på. Och när vi väl gjorde de sen åkte jag på bakhjulet (grym) några gånger. Och efter ett tag stannade jag i en backe och pratade med Woffe och då hade jag för låg växel och gasade för mycket så jag slog över. Men gjorde inte illa mig förutom lite öm i rumpan. Men de gick över, och jag är grym ändå!

Resten av lördagen var vi med Mimmi och Jocke som kom ut och hälsade på, trevligt!

Söndags morgon blev de cross igen, och eftermiddagen blev inte direkt som vi tängt oss. Den blev grymt jobbig för oss alla, men de är lugnt nu..

På söndag kväll sov Woffe hos mig, mysigt!
Men vi kunde knappt sova, så vi försov oss igår. Men de gick bra, Woffe orkade inte vara i skolan efter allt i söndags så han fick följa me mig. Efter att vi varit i min skola ett tag åkte vi hem till mig en halvtimma sen kom Micke och Jocke och hämtade mig, Woffe och Matte. Vi skulle till Uppsala.

När vi kom hem blev de fika och firande av Woffe, eftersom han fyllde år.  Vi fikade och hade de mysigt. Men de blir mer grattning i helgen. Då kommer alla som ringde mig och ville ha tag i honom igår för att gratta honom.
Jocke hade en överraskning igår för oss alla, de va skit mysigt. Han hade tänt ljus, köpt godis, chips och popcorn som Peggy brännde och sen stor flaska Pommac som vi skulle äta/dricka till filmen han valde.
Och innan de var de en lek, jag vann! =D Men skulle leta efter en godis i en skål med äckliga jordnötsbågar.
Klockan halv 11 gick jag och Woffe och la oss, för jag höll på somna till filmen. Och idag var de ju skola. Vi vaknade lite sent, men de va lugnt för Jocke va ännu tröttare och vaknade ännu senare. Efter att vi ätit frukost och fixat oss, åkte vi till skolan, eller jag åkte hem ett tag innan jag åkte till skolan.

Och just nu sitter jag på datakunskap, skriver blogg, inne på PA, lyssnar på musik och har allmänt tråkigt.
Idag är de tisdag och de betyder dans =)

Skriver mer ikväll om jag orkar, annars skriver jag imorgon. Ha en bra dag!


Kommentarer:
#1: Pernilla

jaa, verkligen . fast ja har ju fortfarande inte tagit reda på vem de är :P hah. du får visa ngn gång! :D (h)

2008-04-24 @ 21:27:05

Okej, ajdå xD Ja, du får påminna mig då.. =)

2008-04-27 @ 20:57:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: