Miss Q

2008-04-04
06:58:09

Fredaaaag betyder Älta (=
Hejhopp!

Just nu sitter jag här och är ganska trött. Johanna fönar mitt hår så jag ska slippa platta de.
Nyss duschat, skit skönt! =)
Sen blir de frulle och skolan, kanske inte blir så kul. Men de funkar!
Helt ny outfit idag, eftersom vi shoppa igår. Heh..

Idag blir de ÄÄÄÄLLLTTTAAA och sova i kyrkan med alla från Loftis (nästan, förutom dem som dissar) =) Ska bli sååå trevligt, och jag verkligen LÄNGTAR!

Och lördag blir de väl vara med Mimmi ett tag, sen ska jag nog ut till Johanna och Woffe och leka med dem. Matte ska på krogen. Sen får vi väl se vad som händer, och så får vi se om de blir crosssöndag eller om de blir blåsning.

Ha en bra dag, så ska jag oxå ha de! =) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: