Miss Q

2008-04-06
17:42:48

Cross, massage, mys
Nu ska jag berätta kort förhoppnningsvis om de som hänt sen jag skrev sist.
Började med att jag och Malin åkte ut till Viksjö och träffade Pontus, Victor, Elias, Marcus och massa mer. Vi satt och grillade, snackade och hade allmönt mysigt förutom att de va svin kallt. Pontus skulle bara hem och duscha, men han hade ju 40 graders feber igen så han stanna hemma. Tur han hade, för de sög där borta =P (förlåt)
Sen åkte vi hem till mig, hämtade mina saker, åkte ut till malin och somnade direkt.

Imorse vaknade jag 10 utav min väckarklocka, men de va bra för jag skulle upp.  Skulle till Mathias, Johanna och Woffe och köra cross. Mathias pappa Magnus, Veronica, Denniz och Mathias kom och hämtade mig, verkligen snällt! Vi fixade oss för cross, och åkte ner till sandtaget och körde, gick skit bra idag och de va skit kul. Woffe och Matte klagade på att jag inte stod upp i en viss kurva men jag ville inte så jag gjorde de inte. Hah... Men jag är grym ändå! ...

Vi åkte hem efter 2 timmars åkning och åt, tacos =) Sen satte vi oss och kolla tv, mathias va sur idag så han gick ut. Jag, Johanna och Woffe satt som tåg i soffan och masserade varandra, mys!

Mathias skulle byta däck på Johannas Mammas bil så dem kom. Och då fick jag sjuts hem =) Snällt!

Nu sitter jag här och har tråkigt, ska snart duscha och äta. Sen blir de bok och sova! Skönt!

Nästa helg blir de Mathias, Johanna och Woffe igen. Fast med singstar, mys och vattenpipa! Längtar redan. Hih... <333

Hoppas ni hade en bra helg ni med..

Kommentarer:

Ja du och Woffe snodde min cross så jag fick typ köra på mattes nästan hela tiden! =D

Det var skitskoj iaf (även om det kitlades under fötterna av vibbrationerna från mattes hoj, hahaha)

2008-04-06 @ 18:33:23
#2: Frajda

Ja, vi är ju bäst! Och du och matte kommer 2a ;) Hih..
Ja, men du är ju knäpp babe :D

2008-04-06 @ 18:54:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: