Miss Q

2008-04-03
20:11:41

Byggmässan
Dagen började med att jag tröttsamt stressade ner till tandläkaren. Inga hål, stolt! :D

Drog sedan vidare till skolan, hittade en grinig Mathias. Tog med mig mina boys och gick och åt lunch. Sedan gick vi till tåget och åkte till Älvsjö. Skulle på byggmässan! Lärarna hade sagt åt oss att ta så mycket pennor vi kunde. De gjorde vi ;) Jag fyllde nästan min handväska, Matte fyllde en stor påse :P HAHA!

Efter mässan åkte jag och Mathias och mötte Johanna i stan, skulle shoppa lite. Men matte tröttnade efter 10 minuter och drog hem. Värsta dissen ju! Jag och Johanna gick runt en timma till och kollade lite. Jag hittade en jacka, ett par skor, två linnen och ny stav till tungan (12mm) och en as ball kula till, och sen en med min månadsfärg på :)
Johanna köpte två par skor och lika dana saker till tungan.
Vi köper alltid lika dant Johanna, tänkt på de?!
Kan vara därför alla tror vi är tvillingar =)

Just nu sitter Johanna och pluggar och jag sitter och snackar med tönten Mutze och sen väntar jag på att lille Pontus ska spela klart så han kan sysselsätta mig (=

Imorgon börjar Johanna 8 och jag halv 10. Jag måste åka med henne, snyft!
Menmen, vad gör man inte för att få någon att mysa med under natten! HAHA! Visst Johanna, håller du med ?! ;) Hoppas du läser detta Matte och blir avis!

Hoppas ni haft en bra dag ni med, eftersom jag haft de. <333


image12

Kommentarer:
#1: MUTZE !

TA BORT DE DÄR MED TÖNT ! OCH MATTE VILL INTE LÄSA DEN HÄR SKIT BLOGGEN ;)
OCH FÖR DE 3 SÅ HATAR JAG OCKSÅ ATT HANDLA MED TJEJER NI TAR JU SÅ JÄVLA LÅNG TID PÅ ER ! ALLTID !
NEE MEN DE ÄR INGEN SKIT BLOG MEN TA BORT DE DÄR MED TÖNT :( SNÄLLA :) (A)

2008-04-03 @ 20:15:16
#2: Frajda

Haha, jag tycker du är en tönt :) Min tönt! HAHA!
Vi shoppa allt de där på en timma, och jag är HUR kräsen som helst med kläder och sånt? Så de va väl bra?! =)
Han vill visst läsa, bara du som inte tror de för du tror du är bäst. Och de är du inte! :D

Jag älskar dig oxå Mutze! :D

2008-04-04 @ 06:49:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: