Miss Q

2008-04-05
16:51:57

Älta, Cross, Boys, fint besök ;)
Hej, nu var jag här igen.
Igår hade jag en jätte trevlig dag med alla underbara människor från Älta! Vi åt Pizza, lekte lekar, kolla film, åt glass, shoppade och mycket mer. Kul hade vi iallafall. Eftersom de va sova över kväll i kyrkan så gjorde vi ju de. Jag och Filip låg i en soffa, Pilla och Viktor i en, alla andra lade sig i rummen och sov. Vi ville inte sova vi skulle kolla film. Men alla utom Filip somnade ändå. FIlip hade jätte kul dem 4 timmarna vi sov åt att Viktor höll på strypa Pilla så hon låg och gnällde och blev irriterad på honom för de. Och jag låg och sjöng i sömnen. Kul hade iallafall han som va uppe hela natten men igentligen brukar somna typ 3 timmar innan alla andra.

På morgonen gick vi upp tidigare än alla andra och åt frukost, skynda oss hem. Fräscha till oss, sen åkte vi till stan. Pilla skulle på loppis med sin mamma, men jag, viktor, filip och alfred åkte till stan och hade de mysigt =) Jag såg som vanligt massa människor som jag känner/"känner" när jag är med dem. Och idag såg jag några från min nuvarande skola, min förra skola och en tjej som jag åkte till egypten med, som bodde på samma hotell och som jag stod och snackade med sista timmen innan vi åkte hem. Läskigt!

Just nu har jag preis städat mitt rum, ska börja fixa mig nu för jag får fint besök, Malin kommer. Vi ska till Jakan och leka med mina boys ;) iallafall 2 av dem!  Hah..

Imorgon blir de ååååka cross med Mathias, Johanna och Woffe tror jag! =) Ska bli såååååå trevligt. Menmen, måste fixa mig nu så jag inte står halvklar när malin kommer och tycker jag ska vara klar. Hih..

Ha en underbar kväll! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: